Café In den Ouden Biturbo

Even tot rust komen, iets leuks meegemaakt of gezien of gewoon even lekker ouwenelen
Kom binnen..... er is altijd een plekje vrij

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Boomerang » di 10 apr 2018, 09:18

Gek.
Ik vond juist de diesel niet bij een Alfa passen.
Wel sterk, maar vrachtwagenachtig.
Mbt de benzine:
Best kans dat die 4WD, de extra kilo's en de langere eindreductie wat van het temperament afsnoepen?
Ik kan me er iig totaal niet in vinden en vind dat onze Giulia bijna explosief aanvoelt.

Best kans dat de Stelvio hierdoor ook minder temperamentvol aanvoelt dan ik nu kan overzien.
Proefrijden Igino!
Laatst bijgewerkt door Boomerang op di 10 apr 2018, 09:27, in totaal 1 keer bewerkt.
Maserati Gransport, Alfa Giulia Turbo, Mercedes R107 420SL, Mercedes R230 500SL, Commodore GSE Cp.
Avatar gebruiker
Boomerang
Donateur
 
Berichten: 4984
Geregistreerd: za 18 sep 2010, 07:26
Woonplaats: dichterbij dan je denkt....

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Boomerang » di 10 apr 2018, 09:20

Maar komen er nog foto's hier van afgelopen zondag?!

Heel benieuwd en had graag willen komen kijken.
Mijn eigen verjaardag gooide roet in het eten...
Maserati Gransport, Alfa Giulia Turbo, Mercedes R107 420SL, Mercedes R230 500SL, Commodore GSE Cp.
Avatar gebruiker
Boomerang
Donateur
 
Berichten: 4984
Geregistreerd: za 18 sep 2010, 07:26
Woonplaats: dichterbij dan je denkt....

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Maser73 » zo 22 apr 2018, 20:20

Danny schreef:Ik ben bij deze leverancier uitgekomen: http://www.internbv.nl/

Een schaarbrug is voor mij geen optie omdat je dan geen auto onder de brug kunt plaatsen (=voor mij de belangrijkste reden voor aanschaf). Op deze wijze kunnen er 2 auto's in mijn garage overwinteren ipv 1

Nu toch echt besloten dat het er van moet komen en kom steeds weer uit bij die van internbv als goeie optie. Wat zijn jouw ervaringen na een paar jaar gebruik?
Maser73
Donateur
 
Berichten: 375
Geregistreerd: di 06 dec 2011, 21:49

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Danny » zo 22 apr 2018, 22:00

Ik heb de bestelling gecancelled omdat de levering veel langer duurde dan gepland. Heb uiteindelijk een gebruikte brug gekocht op mp en die door een professional laten installeren in mijn garaga. Maat van me heeft wel bij intern gekocht, volgens mij is hij wel tevreden.
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Avatar gebruiker
Danny
Donateur
 
Berichten: 2626
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 20:53
Woonplaats: Laren nh

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Maser73 » ma 23 apr 2018, 05:59

ok thx, goed om te weten wat betreft leveringstijd. Gebruikte is ook een optie maar precies wat je zegt, wel iemand nodig die ervaren is met een brug bij opbouw...
Maser73
Donateur
 
Berichten: 375
Geregistreerd: di 06 dec 2011, 21:49

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor lqpl » ma 23 apr 2018, 16:01

Parkeerbrug gekocht???
Merak 2000GT 1981; Quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; Ghibli Open Cup 1995; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
Avatar gebruiker
lqpl
Donateur
 
Berichten: 5887
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 17:48
Woonplaats: Padova

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Maser73 » di 24 apr 2018, 08:11

lqpl schreef:Parkeerbrug gekocht???

Is de bedoeling na 10 jaar 'dromen'
Maser73
Donateur
 
Berichten: 375
Geregistreerd: di 06 dec 2011, 21:49

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor lqpl » di 24 apr 2018, 10:29

Maar is dat voor extra parkeerplek of om te klussen? Die parkeerbruggen zijn voor dat laatste niet zo heel handig. Ik zag geen andere typen brug op die site.
Merak 2000GT 1981; Quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; Ghibli Open Cup 1995; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
Avatar gebruiker
lqpl
Donateur
 
Berichten: 5887
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 17:48
Woonplaats: Padova

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Maser73 » di 24 apr 2018, 10:37

Het is voor beide, maar klussen is belangrijkste (al zijn het meestal kleinere klussen) en....ok vind het ook gewoon leuk om te hebben. Die 4 koloms parkeerbrug bij Intern leek me wel wat en heeft niet geheel onbelangrijk een goed formaat en dekt voor mij althans de doelstelling voor wat betreft klussen. Maar ik ga eerst eens kijken in showroom maar hoor graag pro's/con's van anderen die wellicht voor dezelfde keus gestaan hebben.
Maser73
Donateur
 
Berichten: 375
Geregistreerd: di 06 dec 2011, 21:49

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor lqpl » di 24 apr 2018, 17:29

Voor klussen is 2-koloms vrij handig. Wielen zijn vrij bijv. Brug neemt minder ruimte in. Voor extra plek kan het ook maar dan moeten de steun/krikpunten wel sterk zijn.
Merak 2000GT 1981; Quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; Ghibli Open Cup 1995; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
Avatar gebruiker
lqpl
Donateur
 
Berichten: 5887
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 17:48
Woonplaats: Padova

VorigeVolgende

Keer terug naar MC Café

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast