@PeterM: factsheet ken ik inderdaad, dankjewel voor de tips

De 4200 is inderdaad wat betrouwbaarder (dat wist mijn garagist me ook al te vertellen, maar die wilde mij zijn 4200 verkopen

Ook het interieur is ook wat moderner, maar ja die achterlichten : een echte Diva moet ook een mooi achterwerk hebben vind ik zelf en dan kan ik van een 4200 niet echt zeggen

@Boomerang: ik wil de 3200 zeker over een jaar niet verkopen en commitment met auto's heb ik misschien zelfs te veel : de garage staat er vol mee

Voorbeeld: ik heb net een 3.0 CSI laten restaureren en daarbij is nogal wat misgegaan, het duurde allemaal veel te lang & onderdelen vinden voor de E9 is geen eenvoudige klus (niet verkrijgbaar en alleen voor de knipperlichten heb je 3 varianten, die redelijk doorelkaar heen gebruikt werden).
De auto was vóór restauratie technisch prima, maar na een 4 jaar durende en wat braakschade was de techniek gaar, maar toch gewoon lekker verder gegaan.
Toen de auto eenmaal klaar was, was het een plaatje, maar ik heb met die auto zoveel pech gehad, dat ik die wel meteen verkocht heb: die staat nu in een grote donkere garage bije en verzamelaar in Hamburg.