Michele schreef:Wit uitgeslagen hout op de deuren en in de middenconsole, een doorgezakt hemeltje, roestige schroeven in de stoelscharnieren... iets zegt me dat de auto langdurig vochtig is geweest van binnen. Kweenie...
Dat melkachtige kleurtje op het hout leek mij tamelijk universeel bij deze auto's.
En ik daag je uit een exemplaar te vinden dat onder de BODEM zo gaaf is, zonder dat er een bak werk in is gestopt.
Laat mij wat dingetjes aan het interieur oplossen, dan mag een ander er één met een roestig onderstel, olielekkage, een bak kilometers en divers spuitwerk.
Een harde gezonde basis met lage kilometerstand is mij persoonlijk veel meer waard dan een roestig schroefje aan een scharnier of wat werk aan een hemeltje/ houtpaneeltje.
Maar dat is persoonlijk.
Gaan die hemeltjes juist niet hangen doordat de verlijming loslaat vanwege warmte?
Prijs is trouwens inclusief btw en invoerbelasting, alles is al betaald, alleen nog keuren.
Kan gewoon bij RDW station in de buurt, kost dus ca 150,-.
Maar deze gaat trouwens zeer waarschijnlijk ook weer naar onze oosterburen.
Maserati Gransport, Alfa Giulia Turbo, Mercedes R107 420SL, Mercedes R230 500SL, Commodore GSE Cp.