need for speed

Hier vind je al onze gezellige uitjes!

need for speed

Berichtdoor dueporte » zo 23 feb 2014, 19:31

Helaas ben ik nog op skivakantie, maar 8 maart is de premiere van de film! Leuke uitnodiging van de maseraticlub! Wie gaat er van jullie? Als ik het goed begrijp zijn er meerdere autoclubs uitgenodigd voor de première. Als et iemand gaat graag wat filmpjes posten! Van de parkeerplaats uiteraard!
dueporte

Re: need for speed

Berichtdoor duetto » ma 24 feb 2014, 13:42

Ja, wat een timing, hè, zo in de voorjaarsvakantie. hamersmiley Ik zou bijna geneigd zijn een dag eerder van de wintersport terug te keren, maar dat is thuis niet te verkopen. Ik zal me dus ook maar behelpen met de filmpjes van het parkeerterrein. Ben wel benieuw welke andere clubs zijn uitgenodigd. In de trailer zie je naast de supersportscars ook een Mustang, dus wie weet mag de Ford-club ook komen winks
duetto
Donateur

Berichtdoor SpyderGT » do 27 feb 2014, 12:29

Ik ga er naartoe. Ik ben benieuwd, ik zal wel wat foto's maken.
SpyderGT
Admin

Berichtdoor dueporte » do 27 feb 2014, 15:04

SpyderGT schreef:Ik ga er naartoe. Ik ben benieuwd, ik zal wel wat foto's maken.

ha fijn. en filmpjes als het interessant genoeg is!
dueporte

Berichtdoor Wietze » do 27 feb 2014, 15:51

Timing is alles. Ooit ben ik op 7 maart vlak voor 12.00 uur geboren. Alleen omdat een oom al op 7 maart jarig was heeft men mijn geboorte datum op 8 maart gezet. Die avond vier ik dit jaar mijn verjaardag. Daardoor helaas geen need for Speed!! coolio
It is mei sizzen net te dwaen
Wietze
Donateur

Berichtdoor SpyderGT » ma 17 maart 2014, 23:54

Helaas weinig foto's gemaakt, wel een filmpje, maar daar heb ik de tijd nog niet voor gehad om die in elkaar te zetten. De opkomst was echt bizar, heel veel supercars. Ik denk rond de 250 auto's. Ik heb het erg naar mijn zin gehad deze dag! Maar was het een dag waar de doorsnee maserati blij van zou worden? Ik denk dat niet, je stond een half uur ongeveer in de file voor aankomst en langs de van de weg stonden mensen drie rijen dik je aan te gapen. Voor de mensen die van de ingetogenheid van maserati houden was dat misschien wat minder.
In de eerste link zijn wat foto's van de dag te zien en in de tweede link een filmpje gemaakt door autoblog.
http://www.autogespot.nl/event:-need-fo ... m-premiere
http://www.autoblog.nl/nieuws/autoblog- ... jack-65665
SpyderGT
Admin

Keer terug naar Evenementen