Levante - niet zo'n goed nieuws

Technische vragen, problemen, ervaringen en of opmerkingen

Re: Levante - niet zo'n goed nieuws

Berichtdoor Momus » di 27 feb 2018, 08:14

mogen we dan concluderen dat de Levante maar beter uit het gamma verdwijnt ?
als je dan consequent wil zijn...
Momus
Donateur
 
Berichten: 508
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 19:26

Re: Levante - niet zo'n goed nieuws

Berichtdoor Boomerang » di 27 feb 2018, 08:37

Zeker niet.
Wie niet meer soepel in en uit kan stappen bij de andere modellen, kan zo toch ons merk trouw blijven.
Dusss Cas, geen Capture maar een Levante.
Maserati Gransport, Alfa Giulia Turbo, Mercedes R107 420SL, Mercedes R230 500SL, Commodore GSE Cp.
Avatar gebruiker
Boomerang
Donateur
 
Berichten: 5003
Geregistreerd: za 18 sep 2010, 07:26
Woonplaats: dichterbij dan je denkt....

Re: Levante - niet zo'n goed nieuws

Berichtdoor lqpl » wo 28 feb 2018, 08:08

Zijn we weer ontopic.

Ik kreeg vorige week van jac in de pokder een autoblaadje mee met een vergelijking tussen de Levante, de Stelvio en nog een of andere Jaguar. Stelvio de stuurmansauto (relatief gezien dan hè), Levante meer de mooie krachtpartser (Johny Bravo?). Jaguar... meet niet meer.
Merak 2000GT 1981; Quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; Ghibli Open Cup 1995; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
Avatar gebruiker
lqpl
Donateur
 
Berichten: 5907
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 17:48
Woonplaats: Padova

Re: Levante - niet zo'n goed nieuws

Berichtdoor cassiopeia » vr 02 maart 2018, 21:50

Je kan daar natuurlijk allerlei bespiegelingen aan gaan weiden. Maar afgezien van het feit dat ik nooit zoveel geld zou willen en kunnen uitgeven aan zo'n bakbeest, zou het onzinnig zijn omdat ik niet ergens in de polder woon maar in een deel van de stad waar het nagenoeg onmogelijk is om zo'n locomotief te parkeren. En een uur rondjes rijden, nee, dat is echt geen overweging.
Het overgrote deel van die Levante's wordt trouwens in China en de USA verkocht.

Het is het merk Maserati dat ons bindt op dit forum, ieder vanuit zijn eigen achtergrond. De ene met een nieuwe Levante, de ander met een oude biturbo. Eerstgenoemde schudt daar 130 miile voor uit de mouw, de tweede spaart jaren voor 10 mille. Dat is juist de diversiteit die zo fraai is. De wat oudere Maserati's zijn minder geschikt voor dagelijks gebruik, zeker als je ze in een behoorlijke staat wilt houden. Die mensen hebben echter ook een auto voor dagelijks gebruik nodig maar ontberen de middelen c.q. mogelijkheden om een recente Maserati aan te schaffen. En ja, die kopen dan een Captur. Of een Duster. Ook een heel prettige auto, trouwens. Mijn neef heeft er een. Ik vind het nogal ongepast dat die mensen hier op een snierend commentaar worden onthaald.

Zo, dixi, (ik heb gezegd). Vrij naar Cicero.

En wat "begin van het einde"? Er zijn hier al jarenlang hoogstens 10 mensen die af en toe wat plaatsen op dit forum. Maar daar hebben we het al vaker over gehad.
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur
 
Berichten: 4355
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 18:38
Woonplaats: Lombroso

Vorige

Keer terug naar QP VI, new Ghibli en Levante

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron