Juistum...
Al zou het zo zijn...het is gewoon een heleboel geld waar ik naast alsnog een leuke auto kopen nog geld over hou voor leuke dingen. Er is nl. echt wel meer in het leven dan een leuke auto wat mij betreft.
Giulia schreef:Biturbo's blijven met de erfenis zitten helaas. Sterker nog...de spyder 4200 zie je ook al heel hard naar de 20 mille gaan terwijl je daar toch een hele leuke Maserati aan hebt lijkt mij.
Michele schreef:Ik vind Indy's niet relatief betaalbaar meer voor 80k +.... 5 jaar geleden kocht je ze nog voor 15k in prima staat en nu is het maar afwachten hoe hard een auto van bijna een ton is..
maar 42000's gaan inderdaad ook rap naar beneden:
http://link.marktplaats.nl/m922003935
SpyderGT schreef:Giulia schreef:Biturbo's blijven met de erfenis zitten helaas. Sterker nog...de spyder 4200 zie je ook al heel hard naar de 20 mille gaan terwijl je daar toch een hele leuke Maserati aan hebt lijkt mij.
Dit geeft een beetje een verkeerd beeld, voor een nette spyder moet je zeker rond de 30k meebrengen zo niet meer......
De 4200 van de link heeft dik over de 2 ton aan km's gelopen. Dat zijn km standen waarvoor een lagere prijs gevraagd wordt. Voor een 4200 met een mindere km stand betaal je toch wat meer. Deze prijsontwikkeling zie je ook bij Ferrari's. 360's, 612's en andere relatief nieuwe modellen met meer dan een ton op de teller gaan ook voor een stuk minder dan de rest van de markt. Maar dat wilt niet zeggen dat het model rap naar beneden gaat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten