Koken, rijden en genieten 20 mei

Hier vind je al onze gezellige uitjes!

Re: Koken, rijden en genieten 20 mei

Berichtdoor Wietze » do 01 maart 2012, 20:04

Wij ook, sturen en eten is toch altijd leuk!!
It is mei sizzen net te dwaen
Wietze
Donateur

Berichtdoor Giulia » do 01 maart 2012, 20:14

Vince schreef:JA!

wat ja....
Giulia
Donateur

Berichtdoor Vince » do 01 maart 2012, 20:22

IK WIL!

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Berichtdoor Giulia » vr 02 maart 2012, 21:41

En weer 2 die er de brui aan geven....ik denk ik ook maar. Jammer dat het zo moet, echt jammer.

Ik kan met hangende pootjes zometeen wéér terug naar de kookstudio. Is het nou zo moeilijk om gewoon goed te lezen en iets wat je afspreekt na te komen?
Giulia
Donateur

Berichtdoor Michele » vr 02 maart 2012, 21:54

Sorry, op de oorspronkelijke datum had 't gewoon gekund, maar 20 mei lukt echt niet. Vind het oprecht lullig voor je.
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

Berichtdoor Marten » vr 02 maart 2012, 22:09

Idem, en mijn weken zitten zo vol, dat bij uitstapjes met de Maser de kleine man echt mee gaat, anders zie ik hem dus echt haast niet.
En zo'n pubert wil wel in een snelle auto met andere snelle auto's meerijden, maar een avond prutsen achter de potten en pannen is aan mijn pubert echt niet besteed, vandaar mijn vraag of we ook alleen aan het rijden mee konden doen.

Vind het echt klote voor je, gaat heel veel tijd zitten in zo'n evenement.
't Zit mee tot 't tegen zit.
Maserati 228
Alfa 159 3.2 V6 Q4
Fiat Grande Punto
Fiat Seicento Sporting - Abarth
Marten
Donateur

Berichtdoor lqpl » vr 02 maart 2012, 23:33

Laten we ook weer eens denken aan eenvoudige forumritten die nauwelijks organisatie vereisen.
Merak 2000GT 1981; Quattroporte III 4.9 1987; 2.24v 1990; 4.24v 1991; Ghibli Open Cup 1995; Quattroporte V CC 2004; Quattroporte VI S Q4 2014; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
lqpl
Donateur

Berichtdoor Boomerang » za 03 maart 2012, 13:00

Tja, daar zeg je wat.
De frustratie van Arjan snap ik wel en is meteen de reden waarom ik nog niks op poten heb gezet aan deze kant van het land, al is er al door verschillende mensen op gezinspeeld.

In gedachten heb ik al diverse prachtige route's met leuke stops beschikbaar.
Het is hier in het voorjaar werkelijk prachtig toeren in de kop van Overijssel en door het hier en daar licht glooiend Drenthse landschap met de prachtige hoeve's en mooie landgoederen.
Maar zoals het voor ons iedere keer weer een hele onderneming is om naar de andere kant van de rivieren te rijden en er daarom ook vaak een overnachting wordt geregeld, zal het voor anderen natuurlijk wel weer een drempel vormen nu eens onze kant op te rijden.
Daarmee zijn we bij een dilemma beland.
Een " eenvoudig forumritje" is waarschijnlijk te weinig prikkelend om mensen deze kant op te krijgen.
Graag zou ik dus gewoon echt een mooi pakketje samenstellen, met ook tijd om op een terras gezellig te kletsen tussendoor en dan liefst op een 2e paas/pinksterdag of hemelvaart, ik roep maar wat.
Maar zodra je van alles gaat organiseren en vlak voor aanvang haken allerlei mensen af, is de lol er natuurlijk flink af.
Zeker wanneer je met de horeca wat dingetjes afgesproken hebt.

Wie het weet mag het zeggen.
Maserati Gransport, Alfa Giulia Turbo, Mercedes R107 420SL, Mercedes R230 500SL, Commodore GSE Cp.
Boomerang
Donateur

Berichtdoor Danny » za 03 maart 2012, 16:18

Wat m.i. wel werkt is als je met 1 of 2 andere forumleden afspreekt op een bepaalde dag om een leuke route te rijden, dat op het forum te melden en iedereen die zin heeft om mee te gaan mag inhaken. Geen afspraak met horecatent (met het risico dat je net niet bij de tent terecht kunt waar je eigenlijk had gewild, maar er is altijd wel iets te vinden) maar lekker low profile. 't is maar een idee maar in zo'n opzet zou ik vaker kunnen inhaken dan in een opzet waar ik me al maanden vantevoren moet aanmelden.

Ik wil er wel aan toevoegen dat ik het jammer vind voor Giulia dat zo'n leuk initiatief blijkbaar niet van de grond komt.
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Danny
Donateur

Berichtdoor 3200_QPV » zo 04 maart 2012, 19:35

Boomerang schreef:In gedachten heb ik al diverse prachtige route's met leuke stops beschikbaar.
Het is hier in het voorjaar werkelijk prachtig toeren in de kop van Overijssel en door het hier en daar licht glooiend Drenthse landschap met de prachtige hoeve's en mooie landgoederen.
Maar zoals het voor ons iedere keer weer een hele onderneming is om naar de andere kant van de rivieren te rijden en er daarom ook vaak een overnachting wordt geregeld, zal het voor anderen natuurlijk wel weer een drempel vormen nu eens onze kant op te rijden.

Kom maar op met die tocht! Volgens mij bezitten we allemaal redelijk snelle bolides, dus hoe groot is Nederland dan helemaal? 's morgens richting Drenthe, tocht met lunch dan kun je na de tocht besluiten om huiswaarts te gaan of nog één of ander restaurant in te duiken.

Ad hoc ritten zijn ook leuk, maar dan moet je wel kunnen. Als de datum van een rit langer van tevoren bekend is kun je er rekening mee houden.

26 augustus is de MCH-kinderrally en die staat dus al in m'n agenda.
3200_QPV
Donateur

VorigeVolgende

Keer terug naar Evenementen