Koen gefeliciteerd! (in een ghibli passen er drie achterin!)
ja de herfstrit liep even wat anders dan gepland, maar volgens mij een waardige en verstandige keuze om alles te doen zoals we gedaan hebben.
nog even wat zaken;
velen hebben de echter vismarkt in Heusden Vesting gemist! bij doorrijden kwamen we op de vismarkt uit die er prachtig en uiterst sfeervol bij lag en inderdaad met voldoende open plekken voor het maken van foto's!
Sinterklaas is echt overal....
net als de drempels..
Deel 2 van de route had net zo goed in noord holland kunnen zijn... (geen koe of weiland was te zien)
emilio, Geldrop kun je ook via antwerpen bereiken!
Ger, ik zou het contactslot niet onder je motorkap stoppen.
Ron, wat een prachtige bak is dat toch, volgende keer ook een jachtgeweer en zwart koffertje achterin.
Gijs, heerlijke Haarlems bier, geen trappist natuurlijk, maar het smaakte gisteren prima, dankjewel
Jim, helaas ging je wat sneller dan verwacht.. Ik moet toch maar eens gaan afvallen..
Marten en Rene ik hoop dat jullie nog op tijd waren voor jullie middag/ avond programma
Wouter, volgende keer toch even een navigator meenemen, hoef je ook geen ontbijtkoek meer mee te nemen voor de lunch.
Wietze, goed dat er mensen zoals jij zijn die alle feiten gewoon in hun hoofd hebben zitten.
Martijn, leuk dat je zo spontaan erbij was! gewoon regelmatig op evenementen blijven verschijnen!
Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad, foto's nog even posten en ook wat filmpjes plaatsen op het youtubekanaal (of is dat inmiddels weg?).
jeroen