Opening Automotive Works (HAN) KOM OP IK HEB JULLIE NODIG

Hier vind je al onze gezellige uitjes!

Opening Automotive Works (HAN) KOM OP IK HEB JULLIE NODIG

Berichtdoor 4.24V » zo 16 okt 2011, 20:13

Beste vrienden,

Ooit was ik student aan wat toen de HTS A (autotechniek) in Apeldoorn heette. Sinds een aantal jaren is Apeldoorn Arnhem geworden en behoort men tot de HAN (Hogeschool Arnhem Nijmegen). Toch ben ik hier en daar contact blijven houden en onlangs is een delegatie bij mij langsgeweest met het volgend voorstel.
Ik steun dit initiatief van harte en zal zelf met 2 Maserati's aanwezig zijn; graag onderstaande tekst lezen en indien belangstelling geef je dan op bij mij dan zorg ik dat alles goedkomt. Het zou fantastisch zijn als er meer dan 10 Maserati;s de opening van Automotive Works opluisteren. Let wel: wij zijn dan de enige genodigden.
Voor de duidelijkheid: dit kost je niets, ikzelf sponsor een deel van het evenement.

Maserati’s welkom bij Automotive Works!

Automotive Works! Het nieuwe studentenbedrijf van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) organiseert op 19 november a.s. tijdens de open dag haar officiële opening. Hierbij nodigen wij alle Maserati bezitters uit om, met hun auto, aan deze bijzondere dag mee te doen. Het midden terrein van de campus is voor u gereserveerd.

Vanuit HAN Automotive stellen wij bovendien een vermogensbank ter beschikking om een aantal auto’s te testen en staan er deskundige medewerkers voor u klaar om de wonderschone Italiaanse techniek in detail door te spreken. Of het nou gaat om vermogen of levensduur, het personeel van de HAN heeft op dit soort vragen altijd een goed antwoord! Daarnaast laten wij u graag andere technieken zien tijdens een rondleiding door het laboratorium. In een korte officiële openingspresentatie laten we ook graag horen wat het studentenbedrijf “Automotive Works! voor u zou kunnen betekenen. Kortom een leuke dag die uitpuilt van techniek en schoonheid.

Automotive Works! waardeert het zeer als u komt.

P.s. de koffie staat klaar en voor de lunch wordt gezorgd.

Hieronder ziet u de planning van deze dag:
09:30 Welkom bij HAN Automotive
09:45 Tentoonstellen van Maserati’s op midden terrein
10:00 Begin opendag HAN
10:15 Start testen Maserati’s op vermogensbank bank, rondleiding en vraagbaak
14:00 Officiële opening Automotive Works
15:00 Einde opendag

Automotive Works!

Automotive Works is onderdeel van de HAN Automotive en gevestigd te Arnhem. Het is een studentenbedrijf dat het voor studenten mogelijk maakt om naast hun studie de geleerde theorie in praktijk te brengen. Vanuit Automotive Works! voeren studenten opdrachten en onderzoeken uit voor bedrijven en particulieren die aansluiten met bij niveau van de opleiding. De hogeschool faciliteert de studenten met algemene organisatie, benodigde testapparatuur, gereedschap, computers en eventueel professionele begeleiding. Het geeft de studenten de mogelijkheid om een passende vergoeding te verdienen en zorgt er voor dat opdrachten voor een mooie prijs kunnen worden gerealiseerd. De doelstelling van de HAN is om de studenten al in een vroeg stadium met praktisch technisch HBO werk- en denkniveau in aanraking te laten komen waardoor ze met plezier, en gemotiveerd, hun studie volbrengen.

Wij stellen het op prijs als u zich van te voren aanmeld. Mocht u nog vragen of suggesties hebben dan kunt u contact opnemen met:

Rik Oudelaar
Automotive Works!
Student HAN Automotive
R.oudelaar@gmail.com

groet
Jeroen
Laatst bijgewerkt door 4.24V op di 18 okt 2011, 20:49, in totaal 2 keer bewerkt.
What I do requires a certain mindset
4.24V
Donateur

Re: Opening Automotive Works te Arnhem (HAN)

Berichtdoor duetto » zo 16 okt 2011, 21:47

Ik doe graag mee.
duetto
Donateur

Berichtdoor 4.24V » ma 17 okt 2011, 13:42

Hallo duetto,

Fantastisch dank je.
Kom op mannen of zijn we al rollenbank moe? Ik heb zitten denken waar de HAN nog meer goede diensten zou kunnen bewijzen en kwam op de volgende ideeen:

*nader uitwerken waterinjectie op biturbo motoren (meer theoretische kennis vergaren en toepassen)
*redesign zekeringkast Biturbo
*remap specifikaties van de ECU opstellen voor biturbo modellen en de implicaties daarvan bespreken.
*workshops over diverse technische onderwerpen
** nader uitwerken: tanto Callore zoals 3 jaar geleden opgestart....

Ziezo kort een paar punten waar best aandacht naar uit zou kunnen.

Dus we hebben al 3 Maserati's, ik kan nog wel wat hulp gebruiken!

gr
Jeroen
Laatst bijgewerkt door 4.24V op ma 17 okt 2011, 15:02, in totaal 1 keer bewerkt.
4.24V
Donateur

Berichtdoor PeterM » ma 17 okt 2011, 13:57

Jeroen: als ik tegen die tijd weer een rijdende Maserati heb doe ik niets liever dan te komen - kan ik nl ook weer een stukje rijden adhd - maar ik kan (en dat spijt mijzelf echt het meest) niets beloven.

Nu voor alle anderen en vooral voor hen die niet zelf sleutelen... Mannen: zie het ook als een stukje investering.

Jorrit, Franco, Helfferich: ze worden allemaal een dagje ouder. Misschien inspireer je op deze dag een jong talent dat helemaal gegrepen wordt door het merk.
Dus een opvolger van de grote namen "(^&$@
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor Tridente » ma 17 okt 2011, 14:02

Ik kom ook; dan sla ik Houten maar een keer over.
Ton 1993 Ghibli, Fast as the wind!!!
Tridente
Donateur

Berichtdoor 4.24V » ma 17 okt 2011, 15:00

WOW!
Tnx mannen; Peter: ik riep al ik kom met 2 Maserati's....maar er moet iemand de tweede besturen! Dus maak je geen zorgen! En zoals je zei als er al ergens talent rondwandelt,,,dan toch zeker hier!
Ton: geweldig nieuws want als men wat te vragen heeft over de Ghibli dan ben jij de vraagbaak in dit geval!.

Weet je heel lang was er buiten de HTS-A en de Fachhochschule in Duitsland geen enkele opleiding in de voertuigtechniek, Nederland speelt dus feitelijk een heel belangrijke rol in de Europese automotivewereld. Hier wordt dus fundamenteel onderzoek gedaan en waar kun je dus mooier je kennis vandaan halen dan van zo dichtbij!

gr
J
4.24V
Donateur

Berichtdoor Michele » ma 17 okt 2011, 16:43

Jeroen, als het weer niet al te pet is, heb ik wel interesse om langs te komen. Niet voor de rollenbank maar om m'n auto te showen en te horen hoe de studenten autotechniek denken over de roest %$#@ .
Echter: slag om de arm. Meestal begint het de laatste jaren namelijk in het weekend rond Ella d'r verjaardag voor het eerst met sneeuwen.
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

Berichtdoor 4.24V » ma 17 okt 2011, 17:50

Michele schreef:Jeroen, als het weer niet al te pet is, heb ik wel interesse om langs te komen. Niet voor de rollenbank maar om m'n auto te showen en te horen hoe de studenten autotechniek denken over de roest %$#@ .
Echter: slag om de arm. Meestal begint het de laatste jaren namelijk in het weekend rond Ella d'r verjaardag voor het eerst met sneeuwen.

Michele. dat zou mooi zijn, ben met je eens dat het tijdstip beter had gekund.

Overigens heeft de HTS_A me zojuist gevraagd een oude zekeringkast beschikbaar te stellen voor onderzoek ikzelf heb nog een electrisch schema en ze zouden alvast wat voorwerk willen doen.
Zelf heb ik geen oude kast: WIE WEL EN WIL HEM ENKEL VOOR ONDERZOEK BESCHIKBAAR STELLEN? Daarna krijg je hem terug uiteraard.
4.24V
Donateur

Berichtdoor Boomerang » ma 17 okt 2011, 20:07

Mijn Mas staat inmiddels in de winterstalling, maar het lijkt me wel erg gaaf daar rond te kijken en te babbelen met die jonge techneuten.
Zijn we ook als toeschouwers welkom?
Maserati Gransport, Alfa Giulia Turbo, Mercedes R107 420SL, Mercedes R230 500SL, Commodore GSE Cp.
Boomerang
Donateur

Berichtdoor 4.24V » ma 17 okt 2011, 21:24

Iedereen is welkom, het is een open dag in algemene zin, lijkt me leuk als je komt Boomy. Ik denk zelf als je inhoudelijk meer van voertuigtechniek wil weten dat je hier in het hart van de kennis staat.
4.24V
Donateur

Volgende

Keer terug naar Evenementen