door Andrew » di 21 maart 2017, 19:18
Vanmorgen contact opgenomen met Scuderia Car Parts, en hoewel het artikel op de website staat bleek het toch niet op voorraad te zijn. En eigenlijk ook niet te krijgen :
"Dear Andre,
Thank you for your enquiry with us regarding the hub cap for your vehicle.
I have researched into this for you and as I said on the phone, part number 377230362 has now been superseded to a new part number of 377230262.
Unfortunately both part numbers are now no longer produced and I cannot source available stock anywhere despite my efforts!
I am really sorry that we could not help you with this enquiry.
Kind Regards,
Lucy Edmonds
Sales
Scuderia Car Parts"
Wat ik zoek ziet er zo uit :
en hier dacht ik de foto neer te zetten, waarbij ik helaas in rode tekst de weigering krijg dat de bijlagequota is bereikt
Maar het is de naafkap: de ronde grijze schijf met het logo middenin en met het excentrische gat voor de bevestigingsbout.
En Koen, dit lezende, bezint zich nu op eigen productie van dit eenvoudige doch schaarse artikel.
Suggereerde ik, hoopvol.
Maar ik zag nog een bedrijf, Redparts, wat dit artikel ook in de lijst heeft staan. Ben benieuwd.
En als het echt niks wordt, zijn er misschien wel passend te maken naafkappen van bv Alpina op te zetten. Wel nog te voorzien van een drietand.