@lqpl: ben al een tijdje aan het kijken naar een vervanger voor mijn Saab, is echt een hele goeie betrouwbare auto maar iets te saai voor mij

heb ervoor 3 Porsches gehad (911 Targa uit '85, Boxster S, 996 cabrio). Ben een tijdje terug gaan proef rijden in een BMW 335i cabrio, echt een hele mooie (en waarschijlijk ook betrouwbare) snelle kar (306 pk) maar hij is voor mij wat klein (raamstijlen komen op me af) en ik vraag mezelf af of 10-12 mille bijleggen dan genoeg fun gaat geven ... Daaropvolgend heb ik mezelf wat gericht op een mooie oldtimer maar ik denk dat ik daar dan toch teveel nadelen in zie door het jaar heen ... Daarna ben ik wat meer gaan kijken naar "klassiekers van de toekomst" en zo kwam ik bij de 3200 terecht. Prachtig lijnenspel met V8 die mij terug doet denken aan een auto die ik eerder bezat en veel lol aan beleefd heb.
Afgelopen week heb ik in een handgeschakelde 3200 proef gereden, dat onderstreept mijn gedachte om voor een automaat te gaan, rijd ik al een paar jaar en bevalt me heel goed. De zitpostie

ging wel, daar kom ik wel over heen. De rest beviel me goed!
Heb mezelf vandaag nog eens goed in zitten lezen op alle artikelen die hier staan, zou het enerzijds best durven maar anderzijds ben ik toch misschien ook wel bang voor een anti-climax zeg maar. Dan trekt de Duitse degelijkheid toch misschien weer ... Overigens rijd ik nu een A6 waar ik veel problemen mee heb gehad dus je weet het nooit. Affijn, dit is wat meer uitleg over het hoe en wat. Tips welkom! Dat het een auto met voledig sluitende historie moet zijn en dat ik voor een aankoopkeuring naar Franco moet is me duidelijk
O ja, toch nog wel een vraag: ik zie best veel 3200's vrij snel weer van eigenaar wisselen. Eerst heel blij en dan een paar maanden later toch weer te koop, waar zou hem dat in zitten?
Gr. Jurgen