welke motor in mijn V8 EVO ?

o.a. Shamal, Ghibli, Karif, QPIV

Re: welke motor in mijn V8 EVO ?

Berichtdoor Andrew » za 27 jan 2018, 19:00

De QP is weer nagekeken en APK goedgekeurd. Klein lek in t aircocircuit, dat is alles. In 2017 1500 km probleemloos gereden, en dat is wel wat weinig.
Andrew

Berichtdoor PeterM » zo 28 jan 2018, 12:43

Nog goede voornemens dit jaar, misschien winks ?
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor Andrew » wo 31 jan 2018, 11:53

Ha Peter, ik ben niet zo van de voornemens. Eerst maar eens herstellen van de operaties. En bij de QP moet de airco hersteld worden. Ook het leer op het dashboard zou eens aangepakt kunnen worden, en mijn garagist noemde een adres hier in de buurt. Verder gaan we binnenkort een vakantie in CH houden, en (volgens mij heb ik dat niet gemeld hier, of wel?) de eerste eigenaar van de QP woont heel mooi vlak bij Lausanne, en had ons al uitgenodigd om eens aan te komen, met QP. Hier aarzel ik nog steeds mee. De auto is prima, maar toch behandel ik haar als kwetsbaar.
Groet!
Andrew

Berichtdoor PeterM » wo 31 jan 2018, 21:00

Lijkt mij mooi, zo'n lange rit. Maar ik snap de twijfel. Deze tijd van het jaar is natuurlijk niet top - met kans op sneeuw ijs en vooral ... pekel. In Duitsland en Zwitserland heb je iig winterbanden nodig.

Aan de andere kant: ken tenminste twee mannen hier die hun QPIV gewoon hebben gereden in de bergen, met sneeuw en ijs ... en zeiden dat dat prima ging. Bovendien: in deze ene rit rij je meer dan vorig jaar in het hele jaar.
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor cassiopeia » do 01 feb 2018, 22:24

Heel goed adres hier in Rotterdam voor airco's. Hebben we een technische dag gehad van de MCH. Ze hebben ook de airco van mijn evo onder handen genomen. Ik weet niet wat je probleem is met die airco. Als het de kachelkraan is, dan hebben we daar hier een heel topic over.
En Conrad in Woerden kan heel veel met leer!
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur

Vorige

Keer terug naar Bi Turbo