Pagina 1023 van 1025

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2018, 21:27
door Marten
Kijk, dat we naar duurzaam/schoon moeten is wel duidelijk, dat we door de fossiele brandstoffen heen raken ook.
Het is alleen weer de manier waarop dat dan gaat in ons land, weer geen duidelijke lijn, iedereen doet maar wat en uiteindelijk levert het geen drol op.
Dat verbieden van die paar klassieke autootjes en brommertjes gaat het niet worden, altijd weer dat vage en halfbakken gedoe.

Het aantal grotten waaruit die types die het allemaal ineens even gaan regelen lijkt wel oneindig te zijn.

Kijk, ik geloof echt in de missie waar mijn werkgever voor staat, want dat er iets niet goed gaat lijkt me vrij duidelijk, maar dat gepruts en de "gewone" man zijn hobby verpesten werkt alleen maar contra productief... hamersmiley

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2018, 21:52
door lqpl
Het land van schuld en boetedoening. Dáág hoor

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018, 07:42
door PeterM
"Merak 2000GT 1981; Quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; Ghibli Open Cup 1995; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012"

2thumbs winks

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018, 18:48
door lqpl
Bucket list eigh?

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018, 14:00
door Michele
Begin december 20187 verkocht ik mijn 2.24v aan een Slowaak. Op 4 december pakte hij een vlucht vanuit Wenen naar Rotterdam. Wenen bleek vanuit Bratislava het interessantst vliegen. 's Avonds kreeg ik een appje van de koper dat hij in zijn hotel in Rotterdam centrum was gearriveerd: Kruiskade. De volgende morgen heb ik hem daar opgehaald met de 2.24v zodat hij direct kon proefrijden. Op mijn opmerking dat ik eigenlijk met de auto de stad niet in zou mogen keek hij vreemd: "Hoezo?". Ikke: "Omdat we in de milieuzone rijden met een auto die vóór 1 juli 1992 geproduceerd is (chassisnummer en motornummer zijn namelijk van 12-1991). Met dergelijke auto's mag je hier de stad niet meer in. De enige reden dat ik hier nu mag rijden, is omdat ie pas op 30 juni 1993 op kenteken werd gezet en de datum eerste toelating is leidend voor de handhavers. Maar er zijn dus ook mensen met exact dezelfde auto die de stad niet in mogen omdat die eerder op kenteken kwam." Hij keek of hij water zag branden: "Wat is een milieuzone? daar heb ik nog nooit van gehoord en daar doen we niet aan in Slowakije. Wat een onzin, uitlaatgassen houden toch niet op bij de stadsgrens?" Lang leve 1 Europa met overal dezelfde duidelijke regelgeving...

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018, 20:30
door PeterM
Europa? Voor chaos en ongelijkheid kun je dichter bij huis blijven. In Nederland mag elk dorp doen waar het zin in heeft. Van WAO tot milieuwetgeving ...

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018, 15:50
door Momus
Nieuws over de FCA-groep dat ook Maserati aangaat : https://www.autogids.be/autonieuws/indu ... 1518204758

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018, 19:06
door Otto C.
Iemand nog interesse in een gratis toegangs kaart voor de Historische Grand Prix op Zandvoort voor dit weekend?

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2018, 22:03
door SpyderGT
Vandaag naar Auto moto Italia geweest. Evenement zelf viel erg tegen, zeker qua opzet. Totaal niet te vergelijken met Houten. Wel wat leuke Maserati's gezien waaronder ook een aantal leuke biturbo's.

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2018, 09:25
door lqpl
Helaas is dit evenement al jaren niet meer wat het ooit in Houten was. De parkeerplaats is nu waarschijnlijk de beste plek om te zijn.