Pagina 1021 van 1030

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018, 09:37
door Michele
Maar wellicht interessant voor Dueporte? Auto is sluitend qua onderhoud volgens de info.

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018, 21:27
door Jac
Hogere kilometerstand? Gedeeltelijke stof interieur? Mine has it all.....

De 4.2 is wellicht de meest solide motor die ik ooit in mijn loopbaan heb mogen meemaken. Gescheurde blokken bij Maserati, het komt niet voor... Liefde maakt blind. Ook ik was blind maar mijn ogen zijn open. Mijn leukste Porsche was een 964, gewoon een te gekke auto en de meest pure. De rest, geen interesse (nou ok dan, een 928 of een vroege Boxster, een 968 zijn toch wel hele leuke P's). De 996 had malleur...een keer raden wat hij had! En ik had wellicht mazzel toen ik blind was en wederom een Maserati koos? Nee echt, die 4.2 is gewoon heel sterk.

Eigenlijk zou ik eens op moeten tellen wat al mijn Maserati's gekost hebben qua onderhoud en malleur. Maar dan doe ik dat ook bij de BMW's, Audi's, Porsche's die ik had. Pa (en hij geeft niets om auto's) zei bij mijn Audi ooit: de kosten van pech en afschrijving, daar had je een Testarossa van kunnen rijden! Vlak daarna kocht ik mijn GranSport.

Je moet gewoon kopen wat je mooi vindt. Perfectie bestaat niet. Je wilt de juiste kleur, de laagste kilometerstand, een volledig afgestempeld boekje, volleder, een eerste serie, slechts 1 eigenaar. En die combinatie vraagt vaak een ruim budget. Dan moet je dat doen. Maar als je nu een paar consessies doet? Ik deed dat met een "te hoge tellerstand". Maar jeetje, wat ben ik happy met dat ding, ik geniet!

Het exemplaar bij Franco zou ik kopen als ik in de markt was.

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018, 23:02
door Boomerang
Die staalgrijze met Cuoio interieur die jullie net verkocht hebben, dát was een belachelijk mooie auto zeg!
Hebben jullie ook niet lang te koop gehad geloof ik.

Verder wel eens; knopen tellen en een keuze maken.
Wie alles maximaal wil, betaalt de hoofdprijs.
Als het een beetje minder moet/mag, kan je óók nog steeds genieten.

(Dit had ik zelf wat vaker ter harte moeten nemen...... hamersmiley )

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018, 10:12
door cassiopeia
Michele schreef:en hoe denkt de goegemeente dan over deze:
http://www.autotrader.nl/auto/maserati- ... thirdparty


Auto ziet er prima uit op het eerste gezicht. Maar mijn grootste bezwaar zou zijn het verkoopadres. Dit is weer zo'n zelfbenoemde autogoeroe die als tussenpersoon alles aanbiedt waar vier wielen onder zitten en dat zweemt naar enige mate van exclusiviteit. Ook is de GranSport nog geen twee jaar in bezit van de huidige eigenaar, die de auto ook heeft geïmporteerd. Ik heb het nooit zo op die mensen die wèl moeite doen om zoiets uit het buitenland halen en vervolgens, na korte tijd, hun speeltje weer de deur uit doen.
Verder geen kostenvoordeel ten opzichte van de aanbieding van Franco, dus dan koop ik bij een bewezen adres met service waar ik ook voor aftersale altijd terechtkan. Bij een Fiat kan je een andere afweging maken, maar bij een Maser toch bij voorkeur niet.

Overigens staat de Franco GranSport niet meer op zijn website, ook niet als "verkocht". Spijtoptant? Op andere wijze verkocht door de eigenaar?

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018, 11:08
door Boomerang
Mwa, zon verkoopadres hoeft niet het grootste probleem te zijn.
Gewoon je huiswerk doen en de historie achterhalen.
Ik ben destijds meteen doorgereden naar Maserati dealer Lueg Sportivo, waar de GS is onderhouden.
Daar kreeg ik de complete historie te zien.
Dan boeit het mij niet meer wie de auto verkoopt.
Tenzij je garantie wilt hebben natuurlijk.

Bij een Saabdealer in Apeldoorn staat trouwens een mooie zilvergrijze voor 47k met 65k kms en als je 108k kms geen probleem vind, kan je gaan kijken in Heerde voor een staalgrijze voor 36k.
De zilvergrijze heeft wel een afwijkend interieur, vermoedelijk hebben ze die Techstof op de zitvlakken van de stoelen laten vervangen door leer, maar op het dashboard gewoon laten zitten.
Te veel werk zeker....

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018, 09:52
door dueporte
Michele schreef:Maar wellicht interessant voor Dueporte? Auto is sluitend qua onderhoud volgens de info.

Ik had m inderdaad al gesignaleerd

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018, 13:10
door cassiopeia
Maar wel een wat lugubere uitstraling met alles zwart. Zou wat zijn voor Karl Lagerfeld.
Er blijft niets over van het fraaie lijnenspel, dat wordt geabsorbeerd door een black hole.

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018, 21:19
door Otto C.
Dit vind ik dus echt wel mooi. Mooier dan die Quattroporte estate.

http://www.quotenet.nl/Nieuws/Nederlander-laat-Tesla-Model-S-ombouwen-tot-shooting-brake-215630

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018, 09:09
door lqpl
Heel geslaagd inderdaad!

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018, 20:27
door PeterM
T is van zichzelf al een fraai, strak ontwerp, die Tesla S. T zou Italiaans kunnen zijn.
Mooie ombouw, smaakvol gedaan.!