Als je die 1.5% nergens tegen komt in je rapport en er kómt ooit een controle....
Gaat niet over de Senator.
"Met dank aan de door Danny geuitte zorgen" zal ik die nooit meer gaan inzetten voor vakantiereizen.
Die auto blijkt als een conservenblik in elkaar te vouwen bij een crash.
Volgens een onderzoek, gedaan in opdracht van verzekeraars, waren de Omega A en Senator B, de enige uitzondering op déze regel: "grote auto's bieden inzittenden altijd meer bescherming bij een aanrijding, dan kleinere."
Volgens het onderzoek boden de genoemde auto's even veel bescherming als een evenoude Renault 5.
En dan te bedenken dat veel ministers en directeuren gewoon waren, deze auto's met zeer hoge snelheden te (laten) rijden.
Dat "snelle Lee"(Towers) die periode heel doorgekomen is, met zijn nog rappere Irmscher varianten destijds, mag je wel een wonder noemen.
Maserati Gransport, Alfa Giulia Turbo, Mercedes R107 420SL, Mercedes R230 500SL, Commodore GSE Cp.