Tesla testrit

Even tot rust komen, iets leuks meegemaakt of gezien of gewoon even lekker ouwenelen
Kom binnen..... er is altijd een plekje vrij

Re: Tesla testrit

Berichtdoor Boomerang » do 22 maart 2018, 09:06

Jij zit veel op AW toch?
Dan heb je gelezen hoe "wij" steeds vaker worden weggezet als ouderwets en liefhebbers van vergane glorie.
Alleen EV's doen er toe, al het andere is passé en moet zo snel mogelijk uit het straatbeeld verdwijnen.
Hij tij keert zich tegen ons.

Als je nu de verkiezingsuitslagen op je laat inwerken, weet je dat er geen houden meer aan is.
Die groep wordt snel groter en mist ieder gevoel voor relativeren.
Zonder het te weten, zorgen veel stemmers die een "knap koppie" reden genoeg vinden om bv op GL te stemmen, dat er van alles gaat gebeuren waar wij/zij? niet blij mee zullen zijn.
Vooral in de grote steden wordt de invloed van links, steeds groter.
Reken maar dat er nog veel meer milieumaatregelen gaan komen daar.

En dan de opkomst van die enge partijen, waar vazallen tussen zitten van landen waar ik niets mee te maken wil hebben.
Dankbaar dat ik niet in Rotterdam, Adam of Utrecht hoef te leven, maar fijn in de provincie zit.
Maserati Gransport, Alfa Giulia Turbo, Mercedes R107 420SL, Mercedes R230 500SL, Commodore GSE Cp.
Boomerang
Donateur

Berichtdoor Andrea » do 22 maart 2018, 16:29

Nou, heel eerlijk, een zelfrijdende EV lijkt me geweldig. Vandaag huis-Driebergen, Utrecht centrum, huis gereden, 140 km. Had ik net zo lief, of misshcien wel liever, autonoom gedaan.
Vanmorgen spits, file, de charme van zelf rijden alsof het een avontuur is, wordt misschien wel overdreven.

Autorijden is een totaal niet-productieve tijdsbesteding. Dat knaagt bij velen en die lossen dat dan op door te gaan bellen, appen en mailen. Tenminste, dat hoor ik om me heen. Zou ik nooit doen Hypocriet5
Maserati 4200 Cambiocorsa, BMW M635csi
Andrea
Donateur

Berichtdoor Danny » do 22 maart 2018, 18:31

Ik ben het helemaal met je eens: het dagelijkse woon-werkverkeer heeft vrijwel niets meer met autorijden te maken. De ochtend en avondspits zijn vervelend, saai en vermoeiend. Dus, autonoom rijden? Ja, graag! Uiteraard rijden wij (auto liefhebbers) de overige kilometers wel graag zelf. Dwz, weekendritjes, rallyes, leuke, uitgestippelde routes als je daar de tijd voor hebt, korte of langere vakanties etc.
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Danny
Donateur

Vorige

Keer terug naar MC Café