R107 blijft.
Gaan we rustig verder perfectioneren.
Aan die auto zijn we eigenlijk ook verknocht.
Van de 420SL zijn er maar weinig gemaakt en ik hoor nu dat verzamelaars juist dit type aan het zoeken zijn.
Reden genoeg om hem lekker te houden.
Tussen de R107 en de R230 zit natuurlijk nog de R129.
Inmiddels is dat ook een echte klassieker aan het worden.
Ook erg leuk, maar stoffen kap.
Zeker mbt windgeruis/lawaai niet te vergelijken met de R230.
Als (zeldzame)600SL inmiddels ook niet meer goedkoop trouwens!
Verhaal met de onderdelen deel ik niet.
De geborstelde RVS lijst boven de voorruit, is bv al langere tijd niet meer leverbaar.
Heb hem bij toeval bij een Friese MB specialist gevonden als new old stock.
Oude katalogusprijs uit een beduimeld boekje opgezocht, snel betaald.
Die man heeft niet geweten hoe de vlag er bij hangt voor dat onderdeel.

Maserati Gransport, Alfa Giulia Turbo, Mercedes R107 420SL, Mercedes R230 500SL, Commodore GSE Cp.