Boomerang schreef:En nogmaals, gezien de lage verkoopaantallen is het 5 voor 12
ZIjn er al berichten uit het Fiat concern dat het er slecht voorstaat?
Boomerang schreef:En nogmaals, gezien de lage verkoopaantallen is het 5 voor 12
Momus schreef:Misschien bedoelt ie de V ?
Giulia schreef:Ja en? Daarmee is het nog steeds geen Italiaanse motor wat voor MIJ erg belangerijk is en zeker zou zijn bij de aanschaf van een verse Italiaanse auto. Kijk wat er met de 159 van Alfa is gebeurd. In de basis GM blokken aangepast door Alfa maar de kritieken van de 159 rijders waren niet mals over het blok én wielophanging....Sterker nog, de 159 is door Marchione als een foutje bestempeld die niet op de markt had moeten komen.
Alfa heeft altijd in eigen beheer fantastische maar bovenal vooruitstrevende motoren ontwikkeld met super prestaties en heelijke geluid. Kijk naar de Nord blokken, de heerlijke boxers en de machtige Busso V6 en je weet het...
cassiopeia schreef:
Bij Mercedes/AMG weten ze echt wel iets van motoren. In de Pagani Zonda zit tenslotte ook een AMG motor.
Ik heb hier al eens verteld, dat de mooiste dag uit mijn autoleven was in november 2008 toen ik via Mercedes te gast was bij McLaren in Woking. Bezoek en een halve dag blazen met een SLR McLaren op Dunfold (TopGear). Nooit meer geevenaard: de 300 km/h overschreden!
Keer terug naar GranTurismo, GranCabrio en Concepts
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten